12/11/2005

Burasi nedir, ne degildir?

Yaw blog olayina ilk msn webspace denen dandik mekanda girdik...lakin orasi beni tatmin etmedi...cok afili gufili gørunumu wardi, boktandi i$te!
Bu blog denen hadise sanirim forum olayinin kisisel yani daha private hali...hem gunluk manasinda hem de fikir,siir paylasma manasinda..ki ben bu hadiseleri burada yazacam....
Ama bir problem var, yani bu blogu kimse okumuyorsa neden yaziyorum ki? yani normal yastikalti saklanan bir gunlukten ne farki kalir ki, di mi sayin seyirciler?? o yuzden tanidigim butun turkler girmeli buraya...(bakiniz turk diyorum cunku icerik ingilizce deel turkce, ha ingilizce de yapmayi dusunmuuyor degilim..an gelir onu da yapabilrim, yani bilingual gider bu blog..neyse ønumuzdeki måclara bakacaz artik...)
Her$eyden evvel burdaki icerigi ozgun tutmaya calisacam, yani baska bir yerden ctrl+c ctrl+v kutsal kombnasyonunu yapmiyacam...neden?cunku forumlarda misal $iir bølumu aciliyor millet paso kopi/pest bombaliyor $iirleri kimse de okumuyor...yani en azindan ben okumuyorum, cok uzun amina koyim...hadi uzunlugu gectim cogu siktirik oluyor, belki de benim zevkime uygun deeldir bilemicem!
Ey okur ki$i buraya kadar okudugun icin aslansin,kralsin hatta peygambersin....git takilma burada daha fazla kendi dinini,tarikatini kur..birini carmiha ger, mihraca yuksel filan...
Gecenin saat 4:35'inden selamlar ederim! Viva a la Turcia!

No comments:

Post a Comment

spammers will be brutally bashed and DBAC (don't be a cunt)