11/02/2008

If$a ediyoruz! (Shame on you!)

1. 37 15.95%
2. 32 13.79%
3.
19 8.19%
4. 10 4.31%
5. 9 3.88%
6. 6 2.59%
7. 6 2.59%
8. 6 2.59%
9. 5 2.16%
10. 4 1.72%
sekil 1-A

evet sekil 1-A'da da gøruldugu uzere blogumuza googla'da arana yoluyla giren cogu insanin (hayvan) "nuri alco" manyagi oldugunu anliyoruz...øylesine hosuma gitmisti bi tane nuri alco filminden kesidi (youtube) koymustum...bu ne nuri alco aski birader(%16si lan keywordlerin)?!

fekkaat bunun yaninda neyzen seven kimselerin de (gene neyzen hakkinda tek post, ama siir saglam allaa icin simdi :] ) tiklamalarini esirgemediklerini gøruyoruz...

dengesiz bir tablo olmus...(hatta $imdi bu posttaki nuri alco kelimeleri yuzunden daha da artacak bu hit'ler!)

2 comments:

  1. hahaha güzel bi istatistik olmuş vesselam. Tüm Alço'cular burada :P

    ReplyDelete
  2. bende denedim bunu, çok makareyşın sonuçlar çıktı vesselam. Sende Nuri Alço başı götürürken bende de İzzet Altınmeşe koymuş çocuğu. Ha tabi bir de Holy Tits \m/ isimli yazımda google da arananlar listesinde iyi yerlerde. Ama bu şerefsizler benim mini mini naçizane bloğumda 0-10 saniye arası durup çıkmışlar. Bende sinirlendim onlara özel bir post attım. Çok eğlendim. Görmeden çıkacak olmaları gerçekten üzücü. Neyse, çenem düşük bugün yine :s

    ReplyDelete

spammers will be brutally bashed and DBAC (don't be a cunt)