22/02/2008

Laptop Olayim


mobilite ihtiyaci duymayan bir kutuk oldugumdan dolayi su anda kadar laptop (aka notebook) ihtiyacim olmadi. staj yerinden verdiler bi tane. allaa icin iyi alet ama. gerci benim hevesim vardiysa da ilk pc'mi aldiklarindaydi, sirf meraktan.
eve getirdim laptopumu (gerci laptop demek abezlik, konsantre desktop demek daha dogru olur sanirsam. 17" aq seyi, hayvan gibi de agir) actim bi baktim iste sirket standarti olan dosyalar yuklenmis falan filan findik fistik, koydum bi koseye. sonra pc ile goz goze geldik, sarildik..."temizle biraz beni be abi" dedi. "klavye rahatsiz, ust katman kul, alt katman ise gecen ay døkulen kola sagolsun bakteri memleketi" diye ekledi ve devam etti: "monitorun ustu bi katman toz, mouse da yagli fistik gibi". "sus ve calismaya devam et!" dedim ustune de yaktim bi sigara.

3 comments:

spammers will be brutally bashed and DBAC (don't be a cunt)