15/05/2008

Arbeit Macht Frei (osuruktan teyyare bir yazi)

yok yazinin nazilikle alakasi yok ama hayat kimi zaman "arbeit arbeit!" moda girebiliyor. anlatayim derdimi (stil canselmo'nun kimi yazi stilinden araktir, ahanda ™), bikac zamandir yazmiyordum zati:

-kimi zaman evsiz gibi mi yasasam lan diye dusunuyorum sokakta. haftada 5 gun calismak koyuyor. yanima da bi bitli bi kopek alirim (standart donanim), votka parasi ciksa yeter.

-bu ise surekli gitme olayinda cheat de yapamiyoruz oyunlardaki gibi. yapinca iyi olmuyor. evvelsi gun sabaha kadar oturduk (bikac da cigaralik sardik ayiptir soylemesi), uykusuz gittim. zombi gibi etrafta dolasmak adami fiziksel olarak da etkiliyor.

-soyle ki. benim bu lanet bunye uykusuz olunca mide iflas ediyor neredeyse. dedim yemek yemiyim hemen tuvalete gidiyorum, tadi da biseye pek benzemiyor. sonra baktim nikotin reaktorune donmusum bari sigara alti bisiler yiyeyim.

-yedim efendim afiyetle. sonra oturdum lanet bilgisayarin onune kendimi unuttum zart zort ofiste saliyorum. belli bir muddetten sonra burun alistigi icin ofisi natural habitatim haline getirdim. mutlu mesudum yani. gozler de idare ediyor, tam olarak kan canagina donmemislerdi.

-ofise arap arkadas girdi. az daha oluyordu. dedi "olm naapmisin", dedim "uykusuzum, stabil degilim" ve ofiste tek basima olmanin bir avantaji da gun yuzune gaz biciminde cikti (konusmalar ½ arapca ½ ingilizce, hayvan mayvan iyi anlasiyoruz). yogun bir gazdi bu, zyklon-b gibi bisidi. ventilasyon temizleyemiyordu. acaba yan ofistekiler olmus mudur diye de dusundum.

-erken ciktim (kactim) mekandan. dedim otobusle gitmeyim, yuruyeyim acilayim (ulan nasil da kendimi kandiriyorum yahu, sirf yarinki gazeteye "tum otobusu oldurdu! sala sala oldurdu!" diye mansetlere cikmamak icin). kotu bir fikirdi. yuru yuru bitmedi. yol boyunca da bol bol saldim. arkamda the sims'teki gibi yesil gaz bulutu olusuyordu. acik havayi severim. adeta gas propelled denizaltina donusmustum. arada bir rus denizaltilari var mi yok mu diye de etrafi kolacan ettim.

-eve vardim. sabah erken kalkmak; monotonluk; ofis; klostrofobi gibi keywordleri kafamdan gecirdim. sonra "sus ve yalamaya devam et" diye irkildim. haykiramadim bile. zaten uykusuzum bi de onunla ugrasmadim. "he he" dedim sizofrence ve "konformist miyim lan ben?" diye de ufak bi query yaptim bunyeye. tinlamadi hayvan bunye tabii. yatak adeta bir miknatisa donusmustu bile coktan.

-nabicam sonra, vurdum kafayi uyudum be bilader.

1 comment:

  1. Ahsuahsuahusahusahuhsau
    Abi açık havada osurunca, ben arkama bakıyorum önce. Hani arkamda yürüyen biri varsa ölmesin diye. Özellikle hatunsa, rezil olmayalım. Adamsa ve de tipini beğenmediysem fena bırakıyorum ama..

    ReplyDelete

spammers will be brutally bashed and DBAC (don't be a cunt)