26/09/2009

Windows 7 Tecrubem

okulum MSDN denen naneye uye olmus, e ben de madem oyle bi su windows 7 tantanasi nedir diye bi yukleyem dedim. 64bit professional yukledim, 15 dakika bakindim ve sildim :)

bu mudur lan? alli pullu xp aq. bi de utanmadan en hizli windows diyorlar. valla takdir ediyorum su microsoft'un milleti soguslemesini. adamlar vista'yi dayatiyorlar, igrenc bir isletim sistemi o kadar igrenc ki windows me ile kapisir. sonra biraz iyilestirip ve milleti de beta tester havasina sokarak windows 7'yi bagirlarina basmalarini sagliyorlar. tey tey tey! ne ogrendik?
gnu/linux FTW! averaj bi kullanici icin ubuntu gayet kaymak bir distro.





mecburen (oyun, internet bankaciligi vsvs) yillarin xp'sini kullanan userlar icin neden w7 mantiksiz inceleyelim ugurcugum:

  1. vaad ettigi hiz tam bir safsata. xp'den hizli degil. vista mi dediniz? muhuauah
  2. yillarin kemiklesmis xp kullanicilari icin arayuz farkli. eee vaad ettigi elle tutulur birsey olmadigi icin de gecekler icin tam bir angarya olacaktir. mantiksiz buna gecmek.
ah iyi yanlari yok mu?var. aslinda tek bir tane. o da laptop alacaklarin preinstalled olarak vista yerine biraz daha is yapar bir os ile cebellesecek olmalari.

No comments:

Post a Comment

spammers will be brutally bashed and DBAC (don't be a cunt)